Bilhistorisk Tidsskrift 27/1971 side 7 |
der, tidligere modeller havde et sjovt lille svaj fra forlygten og skråt fremad.
Produktion 1924: 4700 stk. |
Oktober 1929: Forstærket krumtapaksel l 5/16" mod
tidligere l 1/8", kulissegearet med fingerlåsen erstattes af den mere moderne og lettere lavede type,
der var med til det sidste. Produktion 1929: 26.450 stk. Chassis nr. 31. december 1929: Ca. 102.500. |
torpedoen er den smalle, læg mærke til at luftventilen fylder næsten hele torpedoens
bredde. Bremserne aktiveres fra pedal alene. ikke som hidtil adskilt med forhjuls- bremser i håndtag og
baghjuls- i pedalen. Produktion 1930: 23.800 stk. Chassis nr. 31. december 1930: Ca. 126.400. Sådan så den ud i 1926. |
Produktion 1926: 14.000 stk. Chassis nr. 31. december 1926: Ca. 28900. |
: |