|   | 
    
      som inspektør og driftsleder og havde 40-50 medarbejdere, der blandt
      andet selv fremstillede mange reservedele ved hjælp af de drejebænke N.
      N. i kraft af sin alsidige uddannelse fik sat i gang. 
         I en annonce i 1922 tilbyder firmaet foruden åbne og lukkede
      vogne i alle størrelser „stort Lager af ny og brugte Lastbiler,
      Københavns største og mest velassorterede Reparationsværksted og
      Benzintank aaben Dag og Nat." 
         Omkring 1920 var Friis-Hansen en slags underforhandler, i
      1919 annoncerer Hans Dynesen i Herning at han blandt flere mærker
      forhandler FIAT og i 1923 figurerer den tidligere bilfabrikant Houlberg i
      Odense som FIAT-forhandler. 
        
       Olsen og Henriksen, Godthåhsvej 28 på Frederiksberg
      var gode
      håndværkere og lavede mange FIAT-karrosserier. I 1921-22 fremstillede
      de nogle spider og coupé- vogne som denne. Coupéen blev fremstillet i en
      4-6 eksemplarer. Politikens berømte pressefotograf Holger Damgård fik.
      en af dem, en anden blev direktionsvogn for medicinfabriks direktør
      Arctander. Det er den Peter Lykkeherg har nu.
      | 
     | 
    
      
      
        
           I 1924 oplyser Skandinavisk
            Automobil & Transport Co. at det som autoriserede forhandlere
            har Cai Caspersen, Vestervoldgade 101, København B (dog kun til l.
            september 1924), endvidere Vestlollands Auto Co. i Nakskov ved Karl
            Bruun (det er K. W. Bruun, den nuværende Peugeot og Datsun
            importør), G. Bech Nielsen, Ålborg,  | 
            | 
          og Johannes Nielsen, Automobillageret,
            Ryesgade 11 i Århus. 
               Næste stadium er at De Forenede Auto- mobilfabrikker
            A/S i april 1925 overtager firmaet med bygninger, personale og direktør. DFA har lokaliteterne den dag i dag, nu hedder det
            "Jaguar House". Annoncen i 1925 gør opmærksom på at
            fabrikationen  | 
         
       
       
    
  | 
     |