det er fra Brudegården i Farum 1968. Yderst
til højre ses Erik Schultz' årg. 39 fotograferet i 1970, inden den
blev malet »britisk racing green«, som den er idag (se BHT nr.
36173). Denne vogn har øjensynligt ligesom Peter Jeppesens kørt i
Jylland (Arhus, Skanderborg, Horsens og Kolding) fra ny af, og én
af dem kan godt være den hvide cabriolet, som kørte foran de
engelske styrker, da de rykkede ind i Århus i maj 45 (se billedet
på næste side). Underst til venstre ses Lundbergs 11 Normale
coupé årg. 36, der tidligere tilhørte J. Harup. Til højre
forneden Jørgen Kjær med sin 11 Sport årg. 34, der tidligere
tilhørte Chr. Lyngborg. Denne vogn følges i |
|
Øvrigt i stelnr. med Per Bødkers og med
den, som
Henning Mortensen solgte til Sverige 174.
stighed på mindst 140 km/t. I det ydre var den
karakteristisk ved at have indbyggede forlygter i forskærmene.
Imidlertid kom den aldrig i produktion, og det hævdes, at de
udstillede vogne til lejligheden var forsynede med Fords V8-motorer,
da man endnu ikke hos Citroen havde færdig-udviklet en V8'er
opbygget over to 11-blokke. Prototyperne (sedan og cabriolet) blev
efter al sandsynlighed tilintetgjort, men den dag i dag vil
|