|
Fortøjet til Swiften placeret i en MGB.
gummi! I gang med startsvinget igen, og miraklet skete.
Den startede. Vi havde ikke kunnet få oplysninger om, hvornår den sidst
havde været startet, men nu var den i gang.
Luftproblemet viste sig at være værre, end det så ud
til ved første øjekast. Der måtte skaffes nye slanger fra England, men
selv om størrelsen ikke er helt almindelig mere, lykkedes det for Jytte
og Nils Kjærgaard at skaffe dem
Bilinspektøren begiver sig ud på prøveturen med Swiften.
|
|
på under 2 uger. I
mellemtiden blev hele fortøjet afmonteret,
adskilt og afvasket. Det eneste rigtige ville
være at få lavet nye bøsninger alle vegne,
hvor der kunne laves bøsninger, og ellers
fjerne sløret på anden vis. Igen viste
fordelen ved at være medlem af en klub sig.
Idet et medlem uden indvendinger påtog sig
opgaven, endda rimeligt hurtigt, da tiden var
knap.
Onsdag den 5. juni var afsat til
syn
|
|
af bilen. Bilinspektøren havde
været så velvillig at komme op til mig for at syne den. Den 31.
maj var fortøjet klar til afhentning. Det viste sig, at man kan
have et komplet samlet fortøj med hjul i en MGB! Week-enden 1. og
2. juni blev brugt til at montere slanger og fortøj. Mandag den 3.
lejede vi prøveplader, tiden var ved at være knap. Mandag aften
lykkedes det ikke at starte den. Den tændte kun, når vi |
|
|