Bilhistorisk Tidsskrift  94/1988     side  29

      
 

 

 

bet; men Lansky, som havde kørt kampvogn under krigen, havde den fordel at han ikke var bange for noget Når der skulle overhales på en våd grusvej og man intet kunne se, stod han op i vognen og tørrede vindspejlet mens Skarring styrede udenom! Lansky kørte til daglig Tatra, og Skarring mindes de dage før løbet, hvor de havde byttet bil. Det var den værste bil han nogensinde havde kørt.

Venskabet med D.H. Murray har medført mange spændende oplevelser 1950 og 1951 kørte Skarring med i Brintol 400 i Rally Monte-Carlo.
   Et af årene var Skarring hurtigere end Stirling Moss på ti omgange på Grand Prix banen (Moss kørte Humber).

I det tredie Tulipanrally, 1951, kørte Skarring med i David Murravs Frazer Nash Le Mans Replica. Murray havde studeret reglerne grundigt, og da der ikke stod at man skulle tage båden over Kanalen, fløj de over med bilen; så kunne de nå at sove i en kro, mens de andre deltagerefik en slem vippetur Trods den fordel ser Skarring ud som om han sover med åbne øjne.