|
|
|
bet; men Lansky, som havde kørt kampvogn under krigen,
havde den fordel at han ikke var bange for noget Når der skulle overhales
på en våd grusvej og man intet kunne se, stod han op i vognen og
tørrede vindspejlet mens Skarring styrede udenom! Lansky kørte til
daglig Tatra, og Skarring mindes de dage før løbet, hvor de havde byttet
bil. Det var den værste bil han nogensinde havde kørt.
Venskabet med D.H. Murray har medført mange spændende oplevelser 1950 og
1951 kørte Skarring med i Brintol 400 i Rally Monte-Carlo.
Et af årene var Skarring hurtigere end Stirling Moss
på ti omgange på Grand Prix banen (Moss kørte Humber).
I det tredie Tulipanrally, 1951, kørte Skarring med i David Murravs
Frazer Nash Le Mans Replica. Murray havde studeret reglerne grundigt, og
da der ikke stod at man skulle tage båden over Kanalen, fløj de over med
bilen; så kunne de nå at sove i en kro, mens de andre deltagerefik en
slem vippetur Trods den fordel ser Skarring ud som om han sover med åbne
øjne. |
|
|
|