|
|
|
Krøyer Christensen kørte selv en
samling sølvtøj bjem, på Britisk Excelsior, foruden at folk som Carl
Topp og Åge Wagner kørte mærket.
benhavn. Fagpressen skrev at disse fantastiske motorcykler var for
viderekomne, og det var prisen også, 3.500 kr. for den største model,
1.100 cc. Det var et urealistisk beløb, en Nimbus, som på det tidspunkt var ved at blive
absolut førende på det
danske marked, kostede ca. det halve.
Om Ib Krøyer Christensen fik solgt
nogen Brough Superfor vides ikke. Men at der ingen annoncer kom i
fagpressen vidner desværre nok om at cyklerne formentlig er blevet
returneret til England.
I 1935 overgik M. G. importen til
Nellemann som i forvejen importerede hele Morris-programmet.
Derefter påbegyndte Ib Krøyer
Christensen at importere Riley sports-og luksusvognene. Men der var også
tale om en meget begrænset import til et
Der mangler ikke dokumentation for at
Krøyer Cbristensen tog flere Brough hjem fra England. Men blev de solgt? To
Broffer og en Excelsior
|
|