|
|
|
par stykker, som ikke havde begrebet
noget, så på den måde røg der en Essex touring fra tyverne
og en N.A.G. cabriolet 1929. Begge hugget op for en bagatel.
Der blev også tid til nogle artikler i
»Meddelelser til Medlemmerne«, hvor jeg fortalte om alle de dejlige
biler, der var at finde hos de jyske autoophuggere - spændende mærker
som Rickenbacker, Rugby, Peerless, Lincoln, Brennabor, Oakland, de fleste
fra tyverne. Min artikel endte med, at jeg slog til lyd for, at klubben
lavede nogle løb - men det lå lidt tungt.
De første år skete der ikke rigtigt
noget, men i 1957 skønnede jeg at nu måtte vi være tilstrækkelig mange
til at vise vore biler frem. Himmelbjerget blev
valgt til det første »træf«, og Neel var trækplasteret. I vores blad
stod der at læse, at mødet den 7. oktober 1957 forløb godt, at en lille
halv snes vogne var mødt, »vist nok flere ikke-medlemmer«. Foruden
formandens velkendte Minerva og en BMW fra København sås
Ry Andersen havde med båndkraft malet
baglygteglasset rødt på alle indbydelses kortene.
|
|